Sper ca nu afli tocmai acum ca ne indreptam spre o criza economica. Nu o spun doar eu, o spun mai toti oamenii de business care inteleg si urmaresc the big picture. Chiar si guvernele isi fac timid curaj sa afirme asta si sa faca diverse calcule de impact sau contractie a economiei.
Ca ne place sau nu, unele costurile trebuie reduse si pentru o vreme va trebuie sa ne adaptam la noua realitate. Si in aceasta noua situatie, bugetele de marketing sunt printre primele costuri optimizate (a se citi taiate) deoarece pentru unii sunt doar un cost dificil de masurat sau de care se pot lipsi o perioada.
Cele doua paragrafe de mai sus au fost scrise in urma cu o luna pentru un articol cu numele “Cum reduci inteligent bugetele de marketing pe timp de criza”. Dupa cateva zile de lucru am realizat ca nu am terminat si nici marimea nu mai este potrivita pentru un articol.
Pana saptamana trecuta aveam in plan o serie de 3 articole, dar profitand de vacanta de 1 mai am dat o forma intregului material sa fie un white paper. Am acoperit in el subiecte ca:
- Cum incepi evaluarea canalelor de digital marketing in care investesti.
- Care sunt indicatorii de optimizare hard a bugetelor.
- Cum masori conversia la nivel de platforme de Ads si Google Analytics.
- Ce trebuie sa ti cont înainte de reducerea bugetelor.
- Reducerea bugetelor prin metoda hard vs smart.
- Optimizarea bugetelor cross-channel.
- Cross-Channel Incrementality.