Profitshare – 2Parale : 1-0 la meciul de AdWords

Nu eu am descoperit situatia, am vazut-o pe Facebook, dar nu mai stiu la cine. Daca se simte cineva cu drepturi de autor, sa tipe sa scriu sursa.

Scriam intr-un articol precedent de situatia in care multi liciteaza pe brandul lor in semn de brand protect, dar in realitate e doar o iluzie pentru a consuma banii clientului sau o lipsa de viziune in strategie. Tot o lipsa de viziune, din punctul meu de vedere, este si atunci cand apari pe cautarea fixa a concurentilor tai in situatii unde brandul conteaza foarte mult. Pe unii e imposibil sa apari deoarece sunt deja protejati de AdWords, insa daca brandurile sunt de nisa (sau mai putin cunoscute), nu e greu sa iesi in top.

Aceasta situatie e si in programele de afiliere din .ro. Aici, 2Parale, din lipsa de altceva mai bun, “au atacat” Profitshare-ul prin AdWords. Profitshare-ul a fost pe pozitie si a sarit sa-si apere brandul, iar rezultatul e mai jos.

profitshare

Continue reading

Despre eTravel Conference din exterior

Businessul de evenimente dedicate onlineului ajunge acusi sa fie mai mare decat piata in sine, iar relevanta e chiar ultimul lucru la care se gandeste un organizator. Au fost vreo cateva evenimente dedicate turismului online pana acum, iar agenda lor a fost una foarte amuzanta. Doar cateva prezentari pareau interesante din exterior si relevante, iar oamenii chiar aveau experienta, in rest, numai pe langa sau generalitati inutile.

O sa mai treaca multa vreme pana vor intelege tot mai multi “guralivi” ca mersul la evenimente trebuie sustinut cu experienta in prealabil pe domeniu si nu trebuie confundat cu mersul la bere. Nu ai cum merge si vorbi generalitati care au mers in auto la un eveniment de travel sau orice alte domenii. Chiar nu se potrivesc unele situatii de la un domeniu la altul, insa stii asta daca lucrezi in prealabil. Un caz concret de situatie in care iti dai seama de om nerelevant pentru eveniment, e cea de mai jos, e doar o situatie, ca asta se pot face cu multi dintre vorbitorii la evenimente pe domenii necunoscute. Continue reading

Consultanta Gratuita: Optimizarea Conversiei in GPeC(.ro)

Pentru cine e mai nou in domeniu si nu stie prea multe despre GPeC, recomand o scanare rapida a articolului 10 lucruri pe care SIGUR nu le stiati despre Gala Premiilor eCommerce!. La aceste lucruri mai adaug ce-mi vine acum in minte. Este singurul eveniment in care organizatorul si-a dat premiul de cel mai bun blogger si cel mai bun jurnalist in ecommerce (asta fara a fi jurnalist!), iar cand unul dintre castigatori s-a dovedit a fi un spammer, organizatorul nu a avut cojones sa-i retraga premiul, cum se face in lumea civilizata. Pe langa asta, spam agentia anului era si este in juriu pe partea de SEO, deci tot o situatie in care unul dintre cei implicati in eveniment este premiat.

Acum ca am scapat de introducere, sa trec la lucruri serioase. Cred ca voi face curand o rubrica de consultanta gratuita in ceea ce priveste optimizarea conversiei si a campaniilor de promovare deoarece piata are nevoi mari. Dupa WebDigital, NewsMag, emag si altii, credeam ca unii au invatat ceva, iar articole de lucruri basic in conversie nu voi mai scrie.

Home Page-ul

home

De mentionat ca nu e vorba de design in tot ce scriu, acesta e potrivit anului 2013 si evenimentului, insa in ceea ce priveste conversia, situatia nu e sexi deloc. Sa ne imaginam un vizitator normal, interesat de e-commerce cu tot ce presupune el. Acceseaza siteul gpec.ro si incepe distractia in experienta lui de navigare in site si auto-convingere sa se inscriere la eveniment. Continue reading

Cand cuvintele “Succes”, “Performanta”, “Rezultate”, “Conversie” nu spun nimic

E plina piata din .ro de prezentari/evenimente si articole scrise de specialisti care abuzeaza de termeni care contin printre altele succes, performanta, rezultate, conversie. S-au prins tot mai multi de ce si-a dat seama .com-ul acum vreo 5-6 ani, nimic nu se mai poate face fara analiza si rezultate masurabile. Din fericire pentru cine lucreaza in online marketing de prin 2005-2007 si a vrut sa tina pasul cu lucrurile normale, modul in care se fac lucrurile in .com si cum evolueaza ele zi de zi, e deja parte din rutina zilnica.

Navarro_1

Continue reading