Pentru cine e mai nou in domeniu si nu stie prea multe despre GPeC, recomand o scanare rapida a articolului 10 lucruri pe care SIGUR nu le stiati despre Gala Premiilor eCommerce!. La aceste lucruri mai adaug ce-mi vine acum in minte. Este singurul eveniment in care organizatorul si-a dat premiul de cel mai bun blogger si cel mai bun jurnalist in ecommerce (asta fara a fi jurnalist!), iar cand unul dintre castigatori s-a dovedit a fi un spammer, organizatorul nu a avut cojones sa-i retraga premiul, cum se face in lumea civilizata. Pe langa asta, spam agentia anului era si este in juriu pe partea de SEO, deci tot o situatie in care unul dintre cei implicati in eveniment este premiat.
Acum ca am scapat de introducere, sa trec la lucruri serioase. Cred ca voi face curand o rubrica de consultanta gratuita in ceea ce priveste optimizarea conversiei si a campaniilor de promovare deoarece piata are nevoi mari. Dupa WebDigital, NewsMag, emag si altii, credeam ca unii au invatat ceva, iar articole de lucruri basic in conversie nu voi mai scrie.
Home Page-ul
De mentionat ca nu e vorba de design in tot ce scriu, acesta e potrivit anului 2013 si evenimentului, insa in ceea ce priveste conversia, situatia nu e sexi deloc. Sa ne imaginam un vizitator normal, interesat de e-commerce cu tot ce presupune el. Acceseaza siteul gpec.ro si incepe distractia in experienta lui de navigare in site si auto-convingere sa se inscriere la eveniment. Continue reading