Cand cuvintele “Succes”, “Performanta”, “Rezultate”, “Conversie” nu spun nimic

E plina piata din .ro de prezentari/evenimente si articole scrise de specialisti care abuzeaza de termeni care contin printre altele succes, performanta, rezultate, conversie. S-au prins tot mai multi de ce si-a dat seama .com-ul acum vreo 5-6 ani, nimic nu se mai poate face fara analiza si rezultate masurabile. Din fericire pentru cine lucreaza in online marketing de prin 2005-2007 si a vrut sa tina pasul cu lucrurile normale, modul in care se fac lucrurile in .com si cum evolueaza ele zi de zi, e deja parte din rutina zilnica.

Navarro_1

Continue reading

Nu doar Pretul Conteaza – PC Garage vs. emag

La  Funnel de multa vreme incercam sa convingem clientii ca NU DOAR PRETUL este cel care conteaza in vanzarile online si sa gasim alte elemente importante care pot mari conversia. Exista un procent important de clienti care alearga dupa pretul mic si rascolesc internetul in cautarea lui. Insa nu acesti clienti sunt cei care conteaza pentru sanatatea unui business.

Ma uit cu amuzament la joaca emag-ului pe partea de preturi, ca de cand a intrat fondul de investitii in business, a gasi preturi mici pe emag e chiar o raritate. Nici super promotiile nu mai sunt ce erau si cadourile sau discounturile de zeci de procente se regasesc in pret in totalitate. Nu trebuie decat sa te uiti la ceilati jucatori importanti si sansele sa gasesti acelasi produs la un pret mai mic sunt mari.

tumblr_inline_mg1828QBNx1qcrtvq
Continue reading

O consultanta gratuita pentru NewsMAN

Imi face placere sa pun umarul la cresterea pietei din Ro si de aceea sfaturile ce consider ca le pot utiliza si altii, le scriu pe blog, nu le trimit business-urilor in cauza. Am scris in 2011 un articol cu recomandari pentru BCR si intamplator sau nu, campania urmatoare a avut alta abordare. In ultimele luni am tot recomandam colegilor de online (1) (2) cateva lucruri de bun simt pe situatii concrete.  Unii au fost mai rasfatati si nu au acceptat usor recomandarile, dar in cele din urma au aplicat, altii doar au tacut.

Campanii

1.

In urma cu vreo cateva luni scriam pe twitter de cazul NewsMAN ce avea ad-uri cu title-uri total nepotrivite. Unul din ad-uri este mai jos.

Continue reading