Stabilitatea contului de AdWords intre mimarea managementului si automatizare

ce

Anul trecut o agentie de PPC lansa un produs “inovator” de auditare a contului de AdWords. Din landing page-ul de promovare se deducea un focus pe analiza conversiei si a editarilor din cont. Partea de conversie o inteleg la modul general. Are multe de oferit intr-o situatie normala de lucru. Realitatea insa e complexa si conversiile fie nu sunt masurate, fie sunt alterate.

Nu are niciun sens partea de editari din cont. E absurd sa recomanzi mai multe editari intr-o luna, asa doar ca sa pari inteligent. Inteleg ca e un instrument de agatat clienti, dar putina decenta si profesionalism ar prinde bine. In fond, la multe dintre conturi apare o stabilitate data de piata in sine sau de maturitatea businessului.

Continue reading

Un specialist Facebook Ads in situatii limita

Un tip merge intr-un club si vede o tipa “cu potential”. Se indrepta catre ea si intra in vorba. Dupa “clasicele formalitati” de agatat trece la lucruri mai serioase si o bombardeaza cu intrebari de tipul:

  • Locuiesti in Bucuresti?
  • Ce varsta ai?
  • Imi spui si mie te rog ce interese ai?
  • Iti place sportul? Ce sport?
  • In general intri pe internet de pe mobile sau de pe PC/Laptop?

Tipei i se pare amuzant si intra in joc. Dupa ce-i raspunde la toate intrebarile, tipul o imbratiseaza si ii sopteste ceva la ureche. Eu sunt specialist Facebook Ads, sa intri maine pe Facebook ca te urmaresc cu o sala de fitness.

Continue reading

Seo Monitor + Viespar = Love si iluzii SEO

Mi-am amintit zilele trecute ca nu am scris finalul povestii Viespar si cum am ajuns sa-mi pierd vremea cu analiza lor. Partea amuzanta este ca am (re)aflat de ei datorita amatorismului unor prieteni mei vechi. Dupa articol m-am ales cu un comunicat de presa la care fondatorul a tinut sa-mi raspunda punctual la observatii si sa ma contrazica oferind ca explicatii informatii vechi sau nerelevante.

Traficul din Viespar in blogul meu a venit din cateva taskuri puse de cei de la Seomonitor in care cereau viesparilor sa spunaCare este sentimentul articolului. Cu ei sunt prieten vechi ca platesc bine sa-i promovez. Nici nu-mi vine sa rad de cel care a avut ideea sa intrebe niste santieristi ce sentiment le transmite un articol despre seo spam.

Oricum, Seo Monitor pot fi declarati campioni la metode de spam si iluzii in SEO. Uitandu-ma la cat de multe taskuri cu verificarea pozitiilor in Google sunt in Viespar e clar cam ce seo fac expertii si de unde pompeaza trafic organic in site sa impresioneze clientul.

Continue reading

Viespar.ro – Iluzii pentru o Piata Credula si Inocenta

33106

Am auzit prima data de Viespar prin vara anului trecut… tot atunci am si uitat de el. Analizand rapid care le este scopul si modelul de business mi-a venit sa rad de numele ales. Ce produc albinele este clar, care este “modelul lor de business” iar este clar, dar cand vine vorba de viespii ma intreb daca nu cumva sunt de alea japoneze.

Am uitat de proiect pana acum doua saptamani cand l-am vazut ca refferer la acest blog. Cum erau sute de vizite in cateva zile mi-a atras atentia. Public nu era nimic care sa trimita catre blog, asa ca mi-am facut un cont sa vad care-i treaba si de ce am trafic de la ei. Si asa a inceput distractia…

Continue reading