Posts in "Diverse"

Seo Monitor + Viespar = Love si iluzii SEO

Mi-am amintit zilele trecute ca nu am scris finalul povestii Viespar si cum am ajuns sa-mi pierd vremea cu analiza lor. Partea amuzanta este ca am (re)aflat de ei datorita amatorismului unor prieteni mei vechi. Dupa articol m-am ales cu un comunicat de presa la care fondatorul a tinut sa-mi raspunda punctual la observatii si sa ma contrazica oferind ca explicatii informatii vechi sau nerelevante.

Traficul din Viespar in blogul meu a venit din cateva taskuri puse de cei de la Seomonitor in care cereau viesparilor sa spunaCare este sentimentul articolului. Cu ei sunt prieten vechi ca platesc bine sa-i promovez. Nici nu-mi vine sa rad de cel care a avut ideea sa intrebe niste santieristi ce sentiment le transmite un articol despre seo spam.

Oricum, Seo Monitor pot fi declarati campioni la metode de spam si iluzii in SEO. Uitandu-ma la cat de multe taskuri cu verificarea pozitiilor in Google sunt in Viespar e clar cam ce seo fac expertii si de unde pompeaza trafic organic in site sa impresioneze clientul.

Continue reading

Viespar.ro – Iluzii pentru o Piata Credula si Inocenta

33106

Am auzit prima data de Viespar prin vara anului trecut… tot atunci am si uitat de el. Analizand rapid care le este scopul si modelul de business mi-a venit sa rad de numele ales. Ce produc albinele este clar, care este “modelul lor de business” iar este clar, dar cand vine vorba de viespii ma intreb daca nu cumva sunt de alea japoneze.

Am uitat de proiect pana acum doua saptamani cand l-am vazut ca refferer la acest blog. Cum erau sute de vizite in cateva zile mi-a atras atentia. Public nu era nimic care sa trimita catre blog, asa ca mi-am facut un cont sa vad care-i treaba si de ce am trafic de la ei. Si asa a inceput distractia…

Continue reading

Ultima fita in Afiliere: Spam content prin pagini de Facebook si monetizare cu 2Parale si Altex Afiliere

Cassellbigballsdance

Spamul este o problema la nivel global. Foarte multi bani se duc pe siteurile care nu fac decat spam content. Lupta cu ele nu trebuie sa o poarte doar motoarele de cautare. Ea trebuie sustinuta si de cei care baga banii in publicitate. Insa prea putini au timp sa analizeze si sa blocheze siteurile parazit care nu aduc rezultate (prin AdWords Network) sau te fura pe fata (prin afiliere).

Continue reading

Ecommerce 2014 in .ro: Evaziune si Combinatii

In .ro nu ai cum sa te plictisesti, constant specialistii si antreprenorii de carton fac cate ceva care trag piata in jos. Sunt cel putin 14-15 ani de cand se poate vorbi de industrie de online in Romania si in continuare parem la inceput. Ca industria este in urma cu cativa ani nu e o noutate, dar pe zi ce trece este tot mai slaba. In timp ce .com-ul cauta solutii de imbunatatire a experientei de cumparare in .ro totul se rezuma la combinatii si reduceri de pret.

Twerk-Fail

Evaziune si “combinatii”

Discutam acum cateva luni cu un client despre magazinele de fashion din Ro cu care concureaza. Imi dadea exemplu doi concurenti care au produse din magazinele din State care nu livreaza in Romania. Eu ii spuneam ca-i ilegal ce fac ca aduc produsele in tara fara a plati taxe vamale. Adaosul e consistent, dar si asa nu e profitabil sa le aduca din state legal. Pe langa asta pe unele branduri poti avea si probleme cu revanzarea ca se agita reprezentanta din Ro ca ei nu mai vand cat trebuie.

Continue reading

Ghidul Antreprenorului de Succes – Comunicarea in Online

Acum ceva timp scriam pe Twitter ca numarul antreprenorilor romani a depasit numarul business-urilor de succes.  Nu s-au schimbat prea mult de atunci, unii chiar au mers mai departe si au strategii complexe de comunicare prin care marcheaza succesul pe care-l au. Cum antreprenor nu sunt, m-am gandit sa explorez succesul altora si sa incerc sa invat ceva din asta. Nu sunt rau sa tin pentru mine si impartasesc cu tine cele mai bune metode de comunicare. Daca ai identificat si alte idei le poti posta in comentarii.

original

Pentru a fi usor de urmarit, le-am impartit in doua categorii principale.

Continue reading

Sunt adevarate studiile de piata in Romania?

Daedalus Millward Brown a efectuat un studiu despre traiul de viata din Europa. Ma uit la rezultatele lui si ma intreb daca ei verifica ce obtin sau studiile sunt facute de PR, fara colectare. Nu sunt specialist in statistica, dar pot sa interpretez si sa corelez rezultatele. Este usor sa-ti dai seama cand ce ai obtinut nu e logic. In astfel de situatii ori abandonezi topicul, ori refaci chestionarul incat sa aiba sens si sa poti exclude anomaliile. In felul acesta nu te mai contrazici de la un grafic la altul.

smash your face

De companie am tot inceput sa aud de cand publica studii despre online.  Cand vine vorba de online, inteleg ca nici Daedalus Millward Brown si nici Gfk nu au vreo treaba cu piata din Romania. Cu mici exceptii, toate rezultatele obtinute de ei au fost amuzante. Cred ca marea problema o constituie esantionul. Pe online cel putin, ambele companii aveau esantioane foarte mici ca sa fie relevante. Cand intrebi 100 oameni la telefon o tona de intrebari, nu te astepta sa obtii chiar situatia reala.

Continue reading