Cateva idei despre controlul rezultatelor din Google pentru brandul tau

Lion-Fail-GIF-2015

In urma cu cateva zile am scos din indexare articolele incomode pentru cativa colegi de online. Ocazie cu care m-am gandit ca ar fi util sa scriu cateva lucruri din experienta mea de a “controla rezultatele” din Google. Am sa pastrez termenul de control ca suna bine, ca in realitate nu controleaza niciun specialist nimic.

Sunt cateva agentii SEO care afirma ca pot face minuni in prima pagina pe cautarile de brand (sau nume), insa unele dintre ele au fost vizate de situatii incomode si nu au reusit sa rezolve situatia. Din punctul meu de vedere, acest control al rezultatelor pe cautarile de brand, este maxim 30% SEO, restul fiind strategie si analiza de continut, pozitionare, indexare etc.

Continue reading

5 motive pentru care auditurile de digital marketing nu pot fi gratuite

54834f5b72535100a1654c34d20179ec

Era o vreme cand una dintre recomandarile expertilor era sa oferi un demo sau un audit gratuit pentru a castiga increderea clientului. Cand vinzi un tool e normal sa ai un demo/trial gratuit. In fond, nu ai cum sa gresesti de la demo la full si asta este si o varianta credibila sa confirmi ce oferi. Pe servicii in schimb nu poate fi vorba de ceva gratuit. De ce? pai din cel putin 5 motive.

Continue reading

Garantia serviciilor PPC/SEO – boala antreprenorilor romani

Ieri s-a pornit pe Grupul de Comert Electronic o discutie aprinsa pe subiectul garantiei serviciilor de online marketing. Focusul in principal e pe cele mai cunoscute, SEO/PPC. De pe grup captura de mai jos.
garantatAm sa reiau ce am scris si acolo. Din experienta, cine alearga dupa garantii si amortizarea fiecarui cent ajunge sa ramana blocat intr-un business vesnic mic. Un brand solid si un business in crestere isi urmareste bugetele, dar nu face din asta principala activitate din business. Iar masurarea conversiilor si trackingul lor in era multi-channel e complexa si depaseste competenta agentiilor de PPC.

Continue reading

De la modelul 4P la 5P si Life Cycle Marketing

Subiectul modelului 4P vs 5P l-am avut ca suport intr-o prezentare Oameni din Online. Tema  intalnirii a fost Marketing-ul Online si Canalele de promovare si discutiile s-au purtat in jurul idei de mix de canale de promovare. Pentru a va convinge sa veniti la intalnirile viitoare, am sa ma rezum doar la unul din elementele ce au generat discutii foarte interesante : D.

“Palnia” din Marketingul Online Traditional

Palnia e un model ce a devenit oarecum traditional in mediul online. Are asa de multe abordari incat cine a inventat-o cred ca ar fi surprins sa vada cat de creativi am fost. Modelul exemplificat de mine se apropie mai mult de utilizarea promovarii online si modul in care vizitatorii ajung sa fie convertiti. Continue reading