Bai Susanu, vezi ca are Liviu un curs de Google Analytics 101 sa inveti cum se face trackingul

Bai Cipriane, anunturile tale ma urmaresc de cateva luni dar nu am avut pana acum curiozitatea sa-ti intru pe site. Oricum, promovai niste cursuri in targetul carora nu eram. De vreo cateva zile ma urmaresti cu o reclama cu ceva ebook de Google Analytics, stii tu care. Noo, hai ca asta chiar mi-a trezit curiozitatea! Din una in alta ajung si in blog sa vad ce mai scrii.

Nu am gasit nimic interesant de citit, dar bannerul cu ebookul de Instagram mi-a atras atentia. Nu mare mi-a fost mirarea sa vad ca un specialist (da, la tine ma refer!) in Google Analytics nu stie cum e cu folosirea UTM-urilor. Nu ma mir cand gasesc folosirea incorecta a UTM-urilor in diverse siteuri, dar nu e permis la tine! Pentru siteul propriu exista event tracking-ul inca din 2009 (sau nu erai in online pe atunci?). Nu e permis sa folosesti UTM-urile ca iti intrerup sesiune si in loc de o vizita care a dat click pe un banner, ai doua vizite.

Cred ca nu ai in carte despre acest subiect important, dar iti dau acordul sa faci copy/paste la articolele scrise de mine in 2013 sau cel mai recent din CTRL-D. Oricum, daca te grabesti putin mai ai timp sa participi la cursul lui Liviu, e peste 2 zile! De la Liviu sigur vei afla mai multe despre asta si va avea si exemple clare.

Hai ca sunt dragut, nu iti dau factura pentru consultanta!

2 Comments Bai Susanu, vezi ca are Liviu un curs de Google Analytics 101 sa inveti cum se face trackingul

  1. Ciprian Susanu

    Salut Bogdan!

    Presupui (in mod gresit) ca imi instalez singur modulele de bannere pe site si ca imi creez, la fel, si codurile de tracking tot singur. Articolul tau are ca unic rezultat ca un coleg junior in materie de tracking din echipa mea tocmai a invatat ca nu se pun utm-uri pe propriul website.

    Una peste alta, insa, efortul depus (articol pe site, post pe Facebook, gif, plus “research”) de tine nu face decat sa ma flateze.

    Nu voi comenta tonalitatea (de pe marginea drumului) din titlu sau modul tendentios de formulare al articolului.

    Daca tu consideri chestia asta subiect care merita abordat pe blog-ul tau, iti urez mult succes in continuare!

    Ciprian Susanu

    PS: tine-ma la curent cu traficul si SERP-urile acestei pagini 😉

  2. Bogdan Pantoc

    Nu te gandi ca ti-am alocat tie cele 30 de minute, sunt pentru piata din .RO. Discutia e strict pe Analytics unde ceri o suma consistenta pe o “carte completa”. Iti recomand sa vezi problema in esenta ei, fa abstractie de numele tau. Cred ca abia atunci o sa intelegi ce e important in articol si tonul chiar o sa-ti placa.

    E jenant ca dupa atatea ani de agentie ai ramas doar cu scuza clasica de client service ca un junior a pus bannerul. Asa-i ca l-ai concediat? Ce fel de leader esti daca nu iti poti asuma o problema de echipa? Sa nu mai zic de proceduri de verificare si alte multele, si la clienti la fel e?

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *