Cum aleg sa nu faca vanzari online cei de la Genius Travel

Cu voia sau fara voia mea ajung sa vad zilnic cel putin 3-4 landing page-uri proaste. Nici nu le caut prea mult, doar simpla navigare prin presa si accesarea reclamelor este suficient sa dau de ele. Probabil cele mai proaste sunt in Auto unde un “landing page bun” are muzica, incarcare proasta, detalii aruncate prin pagina, lipsa unor preturi de lista la vedere, reclama din revista devenita landing page etc.

Pe locul doi, la mica distanta, este zona de travel.  Pe travel acum vreo 6-7 ani cand am lucrat prima data erau vreo cativa care chiar stiau sa faca o campanie cu tot ce tine de ea. De asta jucatori ca Vola si Paravion au luat o cota mare din piata de online travel. Sunt destule alternative mai bune la ele, dar cele doua siteuri chiar stiu ce fac si impotriva preturilor si comisioanelor (nesimtite) stau inca bine.

Vazusem dimineata la Marius pe facebook un email primit de la Genius Travel care vor si ei, ca multi altii, sa posteze articole in blog. Goana dupa linkuri a aparut dupa Orkestra de spam a celor de la seomonitor. Cum probabil preturile sa intri in jocul spammerilor sunt mari, unii isi incearca norocul pe cont propriu.

sescu_genius

Partea cu articolele o inteleg, daca aia de la SeoMonitor se pricep sa cumpere fara logica, de ce nu ar cumpara direct compania.

Si cum spuneam, vad zilnic landing pageuri proaste insa nu zilnic vad un landing page mai prost ca cel de jos de la Genius Travel. Nici nu stiu de unde sa incep cu o critica a lui. Am ajuns in el din Yahoo Messenger dintr-o campanie de CPC daca e sa ma iau dupa UTM-urile din link. Doar cateva din probleme:

  • nu exista un formular de solicitare oferta
  • preturile sunt undeva jos de tot confuz aruncate intr-un tabel
  • in partea de sus e un banner la alta oferta cu un impact mai mare decat oferta pentru care am ajuns (bannerul probabil vrea sa arate ca e mai ieftin sa pleci o saptamana in Grecia decat 2-3 zile in Delta)
  • prezentarea hotelului este zero
  • prezentarea activitatilor zero

Ca un bonus, tot asa zisul landing page este o poza. La cum arata a fost initial un pliant si din fata lui s-a facut partea de sus si in jos, ce a fost pe verso.

Extra bonus: mega bannerul cu Grecia duce intr-o pagina cel putin la fel de confuza.

 

delta

thassos

1 Comments Cum aleg sa nu faca vanzari online cei de la Genius Travel

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *