Dupa mai multe articole in care ajutam colegii din online sa invete chestiile elementare, a venit randul unui site mai putin cunoscut, ibs-tv.ro, sa primeasca un pic de reclama gratuita. Daca nu mi-ar fi sters comentariile in care le atrageam atentia ca vorbesc prostii, nu ar fi primit acest advertorial. Din share in share am vazut postarea de mai jos.
In momentul in care spui ca ai o audienta de 30 000 spectatori pe online intr-o zi cam e imposibil sa nu-mi captezi atentia. Cum ii stiam doar locali, era clar ca majoritatea sunt din Iasi. Curios din fire am examinat putin PDF-ul din postare sa vad ce au reusit. Cifrele erau in regula si screenurile nu pareau modificate la nivel de date. Cautam sa vad cum este evolutia pe ore ale zilei, dar nici urma de acest grafic. Dupa am observat ca URL-urile sunt sterse si dispare data raportului.
Cand esti amator e normal sa-ti scape detalii pe care un specialist le poate vedea. Cand intri ocazional in Analytics (si-l ai si-n romana) e clar ca nu stii ce si cum afiseaza si pe unde. Sub fiecare indicator din Overview-ul din Audience se afiseaza graficul evolutiei indicatorului respectiv pe toata perioada de timp raportata. In momentul in care ai o singura zi apare un punct, nu o intreaga reprezentare grafica ca in imaginea de mai sus. La cum arata estimez multe luni in care s-au adunat vizitele respective. Unde mai pui ca spectatori sunt cei de la Users, nu Sessions cum ar fi numarat ei in postare. Despre indicatorii de baza am scris pe Funnel un articol.
Dintre toate datele din raport, cel mai interesant este folderul in care au fost salvate initial screenurile (click pe imaginea de mai jos). Cam atunci o sa ajunga la traficul visat cu abordarea aceasta in care te lauzi cu ce nu ai si ignori si orice feedback.