Seo Monitor App a ajuns la 100 000 de conturi in primul an

Desi pare incredibil, echipa Seo Monitor a reusit sa lanseze international tool-ul revolutionar anuntat in martie 2013. Dupa un an si-a atins tinta propusa fara un plan de business, doar cu planul de PR. S-ar fi vorbit despre performanta zilele acestea la GPeC, dar organizatorii nu au avut suflet sa-l invite pe CEO sa vorbesca despre “succesurile” din ultimul an.

Funniest-Fail-GIFs-7

Trebuie sa recunosc ca am fost si eu unul dintre cei 99% care au crezut ca tinta este o gluma. Daca nu-ti amintesti despre ce-i vorba, iti recomand acest articol pentru reinprospatarea memoriei. Seo Monitor App urma sa fie lansat in iunie 2013 si isi propusese sa ajunga la 100.000 de utilizatori in primul an.

Despre lansare nu s-a mai vorbit nimic, nu e clar nici acum daca s-a lansat sau urmeaza sa se lanseze. Pe siteul Seomonitor scrie ca 1000 il folosesc si poti sa te abonezi sa afli cand e public. Iar despre tinta de 100.000, pana si un pusti care termina ASE-ul acum ar putea face un calcul logic sa vada ce presupune. La un cost mediu de achizitie a unui client de 100$, targetul de utilizatori ar fi fost atins cu 10 milioane $. Dar ce te faci daca costul e dublu, cum se vorbeste ca ar fi in acest segment de piata. Dar e usor sa spui in presa numere si sume, oricum nu calculeaza nimeni.

Tool-ul din prezentari aproape ca iti demonstra ca a reinventat conceptul de web analytics si analiza SEO in acelasi timp. Pe langa asta, promitea ca rezolva problema (not provided). Tehnic stiam ca nu are suport inca si eram curios sa vad ce solutie au gasit.  Orice include web analytics este atractiv pentru mine si mi-am dorit sa vad ce poate tool-ul oferi. Nu mare mi-a fost mirarea sa aflu ca tool-ul se bazeaza 90% pe datele din Google Analytics, 5% date din alte produse Google si 5% design si matematica de clasa a 2-a.

Avand in vedere ca este o agentie acuzata de seo spam, nu ar trebuie sa mai am asteptari de ceva revolutionar in sens bun. O fi fost o neatentie in 2012, dar tehnicile murdare au continuat si in 2014 cu megaconcursul Orkestra… de spam.  E trist sa vezi businessuri cu pretentii convinse sa intre in concursul de articole care iti pot aduce o penalizare in SERP.

Organizatorii GPec au dat dovada ca au cojones si nu s-au mai asociat cu SEO Monitor. As vrea sa cred ca a fost asa datorita lipsei de profesionalism pe care o arata agentia. Poate anul acesta si SEM Day se trezesc si nu se mai asociaza cu impostorii. Aportul lor e zero, ba chiar trage in jos calitatea evenimentului avand in vedere ca CEO agentiei gafeaza la fiecare prezentare.

Sursa Gif-ului: ce scrie pe poza : D

 

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *