Searched for ""

Top articole

Nu e neaparat un top al articolelor, ci e mai mult o lista de articole pe care nu ar trebui sa le ratezi daca doresti sa-si faci o idee despre online-ul din Romania dintr-o alta perspectiva.

Garantia serviciilor PPC/SEO – boala antreprenorilor romani

Reinventati-va sau o sa vindeti cu totii prin eMag

 Viewership-ul – Indicatorul neputintei unei industrii care nu se dezvolta

Increderea in serviciile de email marketing din Romania

Cand cuvintele “Succes”, “Performanta”, “Rezultate”, “Conversie” nu spun nimic

Cum interpretezi traficul (Not Provided) din Google Analytics

Interpretarea realista a traficului unui blog sau a unei publicatii online

Cine spameaza mai mult in internetul romanesc

6 carti pentru performanta in mediul online

De la modelul 4P la 5P si Life Cycle Marketing

Vizitatorii unici, cea mai noua valoare de indus in eroare

De ce nu se castiga din AdSense in Romania

Despre timpul in site si cum sa nu te minti singur

Fiti barbati! Ajutati-o pe Melania cu un landing page

Aveam un gand acum vreo 2 ani sa fac cursul de dictie al Melaniei Medeleanu. Nu am reusit sa ma sincronizez cu datele de desfasurare si am renuntat la idee. Am ramas fan pe Facebook ca sa-mi amintesc din cand in cand de asta si poate imi fac timp sa particip. Vazusem prin toamna mai multi specialisti de online ca ii laudau cele doua cursuri. Am vazut ca intre timp a trecut de la un blog pe wordpress.com la site propriu si pe pagina de Facebook comunicarea e mult mai orientata spre vanzare. Un mare plus pentru asta, un produs bun trebuie impachetat corespunzator.

Continue reading

Seo Monitor + Viespar = Love si iluzii SEO

Mi-am amintit zilele trecute ca nu am scris finalul povestii Viespar si cum am ajuns sa-mi pierd vremea cu analiza lor. Partea amuzanta este ca am (re)aflat de ei datorita amatorismului unor prieteni mei vechi. Dupa articol m-am ales cu un comunicat de presa la care fondatorul a tinut sa-mi raspunda punctual la observatii si sa ma contrazica oferind ca explicatii informatii vechi sau nerelevante.

Traficul din Viespar in blogul meu a venit din cateva taskuri puse de cei de la Seomonitor in care cereau viesparilor sa spunaCare este sentimentul articolului. Cu ei sunt prieten vechi ca platesc bine sa-i promovez. Nici nu-mi vine sa rad de cel care a avut ideea sa intrebe niste santieristi ce sentiment le transmite un articol despre seo spam.

Oricum, Seo Monitor pot fi declarati campioni la metode de spam si iluzii in SEO. Uitandu-ma la cat de multe taskuri cu verificarea pozitiilor in Google sunt in Viespar e clar cam ce seo fac expertii si de unde pompeaza trafic organic in site sa impresioneze clientul.

Continue reading

Cum aleg sa nu faca vanzari online cei de la Genius Travel

Cu voia sau fara voia mea ajung sa vad zilnic cel putin 3-4 landing page-uri proaste. Nici nu le caut prea mult, doar simpla navigare prin presa si accesarea reclamelor este suficient sa dau de ele. Probabil cele mai proaste sunt in Auto unde un “landing page bun” are muzica, incarcare proasta, detalii aruncate prin pagina, lipsa unor preturi de lista la vedere, reclama din revista devenita landing page etc.

Pe locul doi, la mica distanta, este zona de travel.  Pe travel acum vreo 6-7 ani cand am lucrat prima data erau vreo cativa care chiar stiau sa faca o campanie cu tot ce tine de ea. De asta jucatori ca Vola si Paravion au luat o cota mare din piata de online travel. Sunt destule alternative mai bune la ele, dar cele doua siteuri chiar stiu ce fac si impotriva preturilor si comisioanelor (nesimtite) stau inca bine.

Continue reading

Mii de zidari deveniti peste noapte experti social media

Acum vreo 4 ani activitatea de baza in Facebook era sa aduni fani si cam atat. Specialistii de atunci in mare parte sunt si astazi, lor li s-au alaturat zidarii. Unii au cunostinte diverse si sunt buni profesionisti in ce faceau pana sa devina experti (ninja, guru) social media. In jurul lor s-a creat o comunitate “naturala” de fani care le-a dat impresia ca se pricep la social media.

Cei care acum 4-5 ani fugeau dupa like-uri au ajuns acum la maturitate. Multi dintre ei nu mai cred in minuni si au inceput sa se prinda ca succesul nu se masoara in likeuri. Succesul vine din analiza datelor si intelegerea comportamentelor, planificare pe termen lung, adaptare si multa multa atentie la schimbari (+1000 de alte lucruri). Zidarii insa iau din zbor ce au citit si vand asta ca “secretul succesului pe facebook”.

Si uite asa cavalerul de Cornu a ajuns peste noapte sa aiba solutia magica pentru lipsa de trafic din social media. Si prima implementare arata bine, obtine 65.000 afisari si cu siguranta a convins ca “se pricepe la facebook”. Video-ul nu este o noutate ca obtine reach mai bun, dar nu se leaga mai departe de un trafic consistent care sa ajunga in site. Dovada este tot in aceeasi postare unde linkul din descriere a obtinut doar 582 clickuri.

Continue reading

2Parale vs WebDigital – Minuni sau Calitate?

In timp ce in “lumea buna” se discuta de analize si date concrete, in Romania se apeleaza la divinitate pentru rezultate… chiar si in campanii PPC. In fond, cand nu poti analiza cifrele si intelege cum stau lucrurile din perspectiva lor, nu-ti mai ramane decat sa te rogi la divinitati.

Asa se explica de ce Cristian Ignat nu a oferit un punct de vedere la intrebarile ce tin de incalcarea termenilor AdWords. Cu divinitatea nu-i de gluma, ori te tii de treaba, ori te trezesti ca nu mai ai parte de minuni.

Pentru cine crede in minuni (Mos Craciun, Zana Maseluta, Superman etc), e loc la 2Parale pentru ei daca au nevoie de o campanie PPC. Pentru cine vrea calitate, nu minuni… webdigital e solutia. Pentru rezultate si/sau performanta inca mai sunt locuri libere.

Si imaginile care sustin subiectul…

Continue reading