Searched for ""

Certificatii AdWords au voie sa ignore termenii si conditiile?

anigif_longform-original-1086-1409789891-6

Actul 1

Acum mult timp m-am gandit sa-mi fac un cont pentru diverse teste. Cum nu era in interes de business, am luat banii de teste din contul personal. Am suferit putin la faza cu TVA-ul dar l-am lasat asa sa nu supar contabilul. Prin toamna ajung prin cont si vad atentionare ca s-au schimbat termenii si nu mai exista cont personal de AdWords, ci doar de business… sau ceva de genu. Nu-mi amintesc formularea exacta ci doar ca “daca nu este utilizat contul pentru un business, sa-l sterg”. Citesc diverse, inteleg conditiile si ma conformez.
Continue reading

V-ati c**at pe el Black Friday… nota de plata vine mai tarziu

Desigual semi naked

Orice idee americana cu caracter comercial este numai buna de importat in Romania. Ma mir ca nu avem si o zi a recunostintei tinuta dupa Black Friday. Asa in semn de multumire pentru ofertele senzationale pe care magazinele le-au avut. Daca la americani este inainte de BF, la noi sa fie dupa ca oricum nu avem pentru ce recolta sa multumim. Aceasta zi a recunostintei sa fie sarbatorita in pur stil romanesc, cu mici si bere la PET.

Continue reading

Viespar.ro si fabrica de clickuri in AdSense

bill-hader-kristen-wiig-fake-laugh

La ce nu te poate ajuta Viespar am scris zilele trecute. Nu mi-am sters contul ca vreau totusi sa imi retrag banii munciti, asa ca inca mai vad ce minunatii de taskuri apar. Intr-o saptamana de viespar silitor mi-au fost alocate putin sub 100 de taskuri. Am rezolvat doar vreo cateva de amuzament…. si da, imi vreau banii pe ele.

In ultimele 2 zile nu mai vad asa multe taskuri ca la inceput desi platforma raporteaza peste 20.000 de taskuri efectuate. Sper totusi sa nu fie asta o strategie a lor sa descurajeze utilizatorii sa abandoneze dupa cateva taskuri. Cum trebuie sa faci cateva sute de taskuri pana sa poti retrage niste banuti, asta chiar ar fi o nesimtire.

Continue reading

Viewership-ul – Indicatorul neputintei unei industrii care nu se dezvolta

tren_in_india_93355900

Pentru specialistii social media din .ro evaluarea rezultatelor unei campanii pare o gaura neagra. Pana la invazia retelelor de socializare situatia era simpla si se rezuma la analiza de vizite/afisari/comentarii. Cum de vreo 4-5 ani social media inseamna mai mult decat bloguri, o campanie devine greu de evaluat. In acelasi timp, companiile cu bugete consistente de social media au inceput sa doreasca detalii despre rezultatele obtinute. In pietele dezvoltate se vorbeste despre ROI in Social Media ca despre orice alt ROI, in .ro majoritatea campaniilor sunt departe de aceasta realitate.

Continue reading

Viespar.ro – Iluzii pentru o Piata Credula si Inocenta

33106

Am auzit prima data de Viespar prin vara anului trecut… tot atunci am si uitat de el. Analizand rapid care le este scopul si modelul de business mi-a venit sa rad de numele ales. Ce produc albinele este clar, care este “modelul lor de business” iar este clar, dar cand vine vorba de viespii ma intreb daca nu cumva sunt de alea japoneze.

Am uitat de proiect pana acum doua saptamani cand l-am vazut ca refferer la acest blog. Cum erau sute de vizite in cateva zile mi-a atras atentia. Public nu era nimic care sa trimita catre blog, asa ca mi-am facut un cont sa vad care-i treaba si de ce am trafic de la ei. Si asa a inceput distractia…

Continue reading

Ultima fita in Afiliere: Spam content prin pagini de Facebook si monetizare cu 2Parale si Altex Afiliere

Cassellbigballsdance

Spamul este o problema la nivel global. Foarte multi bani se duc pe siteurile care nu fac decat spam content. Lupta cu ele nu trebuie sa o poarte doar motoarele de cautare. Ea trebuie sustinuta si de cei care baga banii in publicitate. Insa prea putini au timp sa analizeze si sa blocheze siteurile parazit care nu aduc rezultate (prin AdWords Network) sau te fura pe fata (prin afiliere).

Continue reading