Searched for ""

Politica de confidentialitate

I. Informații generale

Confidențialitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal reprezintă una dintre preocupările principale ale lui Bogdan Pantoc, cu sediul în Voluntari, judetul Ilfov, în calitate de operator de date.
Acest document are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în contextul utilizării paginii de internet Bogdan Pantoc/ www.pantoc.ro. („Site-ul”)

II. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

II.1. Dacă sunteți abonat la newsletterul Site-ului, Bogdan Pantoc va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi nume şi prenume,  adresa de e-mail, date referitoare la modul în care utilizați Site-ul, de exemplu comportamentul/preferinţele/obişnuințele dumneavoastră în cadrul www.pantoc.ro, precum și orice alte categorii de date pe care le furnizați în mod direct în contextul abonarii la newsletter.

II.2. Dacă sunteți vizitator al Site-ului, Bogdan Pantoc va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul utilizării Site-ului, cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul secțiunii de contact / întrebări / reclamații, în măsura în care ne contactați în acest fel.

III. Scopurile și temeiurile de prelucrării

III.1. Dacă sunteți client al Site-ului, Bogdan Pantoc prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  • pentru activităţi de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (e-mail) de comunicări comerciale sau necomerciale privind noutatile de pe siteul Pantoc.ro.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați. Doar emailurile colectate prin formularele de abonare la newsletter vor primi astfel de comunicari.

Vă puteți exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în acest scop prin bifarea căsuței corespunzătoare de la momentul abonarii la newsletter si prin validarea primita prin email. Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale puteți folosi opţiunea de la finalul fiecărui e-mail conţinând comunicări comerciale sau non-comerciale. În plus, puteți să vă dezabonați prin solicitarea acestui lucru pe adresa de email din sectiunea de Contact, a Site-ului.

Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

  • în scopul efectuării diverselor analize, raportări privind modul de funcționare a Site-ului, realizarea de profiluri de preferinţe de consum, în principal, în vederea îmbunătăţiri experienței oferite pe Site.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al Pantoc.ro de a îmbunătății permanent experiența clienților pe Site. Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

III.2. Dacă sunteți vizitator al Site-ului, Bogdan Pantoc prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal astfel:

  • pentru activităţi de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanţă (e-mail), de comunicări comerciale sau necomerciale privind noutatile aparute pe siteul Bogdan Pantoc, prin intermediul Site-ului.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază consimțământul dumneavoastră, dacă alegeți să-l furnizați.

Vă puteți exprima consimțământul pentru prelucrarea datelor în acest scop prin completarea și bifarea căsuței corespunzătoare din formularul pentru abonarea la newsletter disponibil pe Site. Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicări comerciale puteți folosi opţiunea de la finalul fiecărui e-mail/ sms conţinând comunicări comerciale.

Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării consimțământului pentru prelucrarea datelor dumneavoastră în acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

  • pentru rezolvarea plângerilor, reclamaţiilor şi pentru a monitoriza traficul și a îmbunătăţii experiența dumneavoastră oferită pe Site.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru acest scop are la bază interesul legitim al lui Bogdan Pantoc de a asigura funcționarea corectă a Site-ului, precum și pentru a îmbunătăți permanent experiența vizitatorilor Site-ului, inclusiv prin soluționarea diferitelor comentarii, întrebări sau reclamații.

Furnizarea datelor dumneavoastră în acest scop este voluntară. Refuzul furnizării datelor pentru acest scop nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.

IV. Durata pentru care vă prelucrăm datele

Ca principiu, Bogdan Pantoc va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare menționate mai sus.

Dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing, Bogdan Pantoc va înceta prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în acest scop, fără însă a afecta prelucrările desfășurate de Bogdan Pantoc pe baza consimțământului exprimat de către dumneavoastră înainte de retragerea acestuia.

V. Dezvăluirea datelor cu caracter personal

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, Bogdan Pantoc poate dezvălui datele dumneavoastră către parteneri, către terțe persoane sau entități care-l sprijină pe Bogdan Pantoc în desfășurarea activității prin intermediul Site-ului (furnizori de servicii IT, email marketing), ori către autoritățile publice centrale/locale, în următoarele cazuri exemplificativ enumerate:

  • pentru administrarea Site-ului;
  • în situațiile în care această comunicare ar fi necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități persoanelor vizate, obținute ca urmare a participării lor la diverse campanii promoționale organizate de către Bogdan Pantoc prin intermediul Site-ului;
  • pentru menținerea, personalizarea și îmbunătățirea Site-ului și a serviciilor derulate prin intermediul lui;
  • pentru efectuarea analizei datelor, testarea și cercetarea, monitorizarea tendințelor de utilizare și activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranță și autentificarea utilizatorilor;
  • pentru transmiterea de comunicări comerciale de marketing, în condițiile și limitele prevăzute de lege;
  • atunci când dezvăluirea datelor cu caracter personal este prevăzută de lege etc.

VI. Transferul datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal furnizate către Bogdan Pantoc pot fi transferate în afara României, dar doar către state din Uniunea Europeană.

VII. Drepturile de care beneficiați

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate, beneficiați de următoarele drepturi:

  • dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către Bogdan Pantoc, conform celor descrise în prezentul document;
  • dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea Bogdan Pantoc cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
  • dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către Bogdan Pantoc a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum și completarea datelor incomplete; Rectificarea/ completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
  • dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:
    • acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
    • în cazul în care este retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
    • în cazul în care persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
    • în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
    • în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
    • datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta căruia se află operatorul.

Este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, Bogdan Pantoc să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;

  • dreptul la restricționarea prelucrării în măsura în care :
    • persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor;
    • prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
    • operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau
    • persoana vizată s-a opus prelucrării (altele decât cele de marketing direct), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
  • dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către Bogdan Pantoc către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
  • dreptul la opoziție – în ceea ce privește activitățile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitări conform celor indicate mai jos;
    • în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află persoana vizată, ca datele care o vizează să fie prelucrate în temeiul interesului legitim al Bogdan Pantoc sau în temeiul interesului public, cu excepția cazurilor în care Bogdan Pantoc poate demonstra că are motive legitime și imperioase care justifică prelucarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanelor vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept în instanță;
    • în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, că datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
  • dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.

Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să vă adresați la adresa de email: bogdan@pantoc.ro.

Această pagină de internet folosește fișiere de tip cookie. Pentru mai multe informații cu privire la modul în care se folosesc aceste fișiere, vă rugăm să accesați următorul link.

De ce am pierdut 10 milioane de euro si am concediat 250 de oameni

Era o zi de luni cand am aterizat in top managementul unei companii cu 750 de angajati si o cifra de afaceri de peste 43 milioane de euro in anul precedent. Misiunea noii conduceri era un plan concret pentru urmatorii 4 ani. La vremea respectiva compania producea 2 categorii de produse destinate pietii de IT si erau zvonuri ca o a treia categorie, mult mai performanta, este gata sa intre in piata.

Obiectivul

Cu datele financiare pe masa si cu ceva studii de piata, decidem misiunea companiei si ne stabilim obiectivele pe termen lung. Din exces de zel, obiectivele noastre au fost o dublare a cifrei de afaceri pana la finalul anului 4 si un profit net de vreo 2 ori mai mare decat in anul anterior preluarii conducerii.

Uitandu-ma in urma, mi se pare o gluma acest obiectiv de cifra de afaceri si oricat ar fi crescut piata, nu aveam cum sa ajungem la asemenea valoare. Poate era realizabil daca unul dintre cei 4 competitori ar fi disparut, dar asta nu avea cum sa se intample. Din fericire pentru moralul echipei de conducere, nu a fost dorinta unuia dintre noi, toti cei 5 am votat acest lucru si am fost convinsi ca este realizabil.

Continue reading

Ovidiu si AgentiaDeSeoCareFuraContinut, niste ciorditori

Acest articol a fost cenzurat si cei viztati nu se mai regasesc in articol deoarece au considerat ca este dreptul lor sa ma dea in judecata pentru defaimare. Cum in Ro furtul este normal, de ce sa nu apelezi la un proces pentru a-ti sustine dreptul de a nu se stie ca esti o agentie care fura. Pe Ovidiu oricum il gasiti la multe evenimente, isi continua evanghelizarea in SEO.

Serios, chiar am zis ca nu mai scriu astfel de articole. Dar nu am cum cu atatea agentii de digital marketing foarte agresive in a se face auzite. Ma bucur ca a prins content marketingul in Romania deoarece nu speram ca va veni acest moment dupa eforturile de acum 6-7 ani. Ce nu inteleg cei care fac acum content este ca ai nevoie sa expui si experienta ta in articole, nu doar sa aduni idei random si sa ti le insusesti. Sau ce, munca e pentru fraieri?

Cand este vorba de Google Analytics, ma activez foarte usor si observ situatiile atipice. Asa am vazut mai multe articole din presa scrise de Ovidiu, Ion, Vasile etc de la diverse agentii de SEO, pe scurt AgentiaDeSeoCareFuraContinut. Bine, autorii se intituleaza peste tot ca fiind “unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in optimizare SEO din Romania”. Scanand rapid unul dintre articole mi-a iesit in evidenta interfata foarte veche de Google Analytics.

Continue reading

La un fee de 175 euro, nu te astepta sa primesti rezultate in PPC

2017-09-21-10.06.37

Claudiu are un articol interesant pe subiectul salariilor specialistilor PPC. Situatia nu este noua, se stie in piata de cativa ani ca cei din PPC sunt bine platiti. Claudiu se abtine sa ofere o cifra pe bugetul administrat sau numarul de clienti pe care un astfel de specialist ii are in portofoliu. Pornind de la aceasta situatie, clientul este cel care are cel mai mult de suferit.

Pentru ca agentia sa poata plati salariile in ritm cu piata, va incarca specialistul cu 20-30 de clienti. Bine, am auzit si de situatii cu 40 de clienti, majoritatea cu buget sub 1000 euro/luna. Sunt mai multe variabile aici, dar la ce fee-uri am vazut, in jurul acestui numar devine profitabil. Daca mai apare si account manager-ul, intre client si specialist, deja numarul de clienti va creste substantial.

Timpul de lucru intr-un context de 30 de clienti pe luna este intre 3 si 5 ore per client. Fizic sa vrea PPC-istul mai mult si sa nu are de unde. Un timp optim doar sa executi updateuri si sa analizezi superficial situatia campaniilor. Toate agentiile insa promit performance desi aloca un timp infim per client.

In contextul unui timp de 3 ore, ce rezultate se pot obtine? Fiecare client are specificul lui, sunt multe aspecte de urmarit si doar un senior ar putea obtine ceva consistent in 3 ore. Doar ca un senior daca aloca timpul acesta va costa agentia de cateva ori fee-ul acelui client. Asta teoretic, seniorii prin agentii sunt (aproape) inexistenti.

Multi se plang ca agentia nu le da atentie si le raspunde greu, insa aleg tot timpul ce este mai ieftin. Evident, mai este si situatia in care se plateste extra pentru performance, dar nu-l ofera nimeni deoarece specialistul e doar de PPC, nu de digital marketing cum isi intituleaza dupa 1-2 ani de lucru.

Bai Susanu, vezi ca are Liviu un curs de Google Analytics 101 sa inveti cum se face trackingul

Bai Cipriane, anunturile tale ma urmaresc de cateva luni dar nu am avut pana acum curiozitatea sa-ti intru pe site. Oricum, promovai niste cursuri in targetul carora nu eram. De vreo cateva zile ma urmaresti cu o reclama cu ceva ebook de Google Analytics, stii tu care. Noo, hai ca asta chiar mi-a trezit curiozitatea! Din una in alta ajung si in blog sa vad ce mai scrii.

Nu am gasit nimic interesant de citit, dar bannerul cu ebookul de Instagram mi-a atras atentia. Nu mare mi-a fost mirarea sa vad ca un specialist (da, la tine ma refer!) in Google Analytics nu stie cum e cu folosirea UTM-urilor. Nu ma mir cand gasesc folosirea incorecta a UTM-urilor in diverse siteuri, dar nu e permis la tine! Pentru siteul propriu exista event tracking-ul inca din 2009 (sau nu erai in online pe atunci?). Nu e permis sa folosesti UTM-urile ca iti intrerup sesiune si in loc de o vizita care a dat click pe un banner, ai doua vizite.

Cred ca nu ai in carte despre acest subiect important, dar iti dau acordul sa faci copy/paste la articolele scrise de mine in 2013 sau cel mai recent din CTRL-D. Oricum, daca te grabesti putin mai ai timp sa participi la cursul lui Liviu, e peste 2 zile! De la Liviu sigur vei afla mai multe despre asta si va avea si exemple clare.

Hai ca sunt dragut, nu iti dau factura pentru consultanta!

Businessul nu are nevoie de retargetare si optimizare, are nevoie de tine!

bc

La omul sarac nici boii nu trag! E o zicala romaneasca ce caracterizeaza foarte bine atitudinea generala a multor businessuri, mai ales a celor de 0-3/4 ani. Iar de pe urma acestei atitudini, profita cel mai mult instrumentele care ofera satisfactia ca faci ceva, dar asa e cand esti mic, nu se intampla lucrurile ca in studiile cu minim XX% crestere, la fiecare tratament.

Continue reading