Involuntar am inceput o serie de articole “nu doar pretul este cel mai important“, iar pe aceeasi tema am gasit in draft un articol inceput in august. In rolurile principale sunt tot doua magazine online importante pe domeniul lor.
Nu credeam ca in anul 2013 mai exista vreun magazin online care sa nu acorde o maxima atentie solicitarilor de informatii cu potential de comanda. Toate pana la o solicitare de informatii adresata celor de la iStyle.
Emailul catre iStyle a fost trimis pe 7 august, ora 10:48 PM. In orice situatie normala, un raspuns ar fi trebuit sa vina in prima parte a zilei de 8 august. Chiar daca venea pana la finalul zilei eram multumit si cumparam de la ei. Emailul trimis este mai jos, eu cred ca era destul de clar si convingator ca vreau sa cumpar.
Discutam cu Cristian de iStyle si mi-a recomandam sa incerc la noumax. Asa ca pe 9 August, ora 12:27 AM, acelasi email ajunge si la noumax. Am ramas placut impresiont cand la ora 8:50 AM, aceeasi zi, am primit raspuns. Programul lor incepe la ora 9, ca idee. In jumatatea de ora aveam deja si proforma si confirmarea de comanda efectuata.
Partea amuzanta a fost ca, la cateva minute dupa ce am confirmat plata, s-au trezit si cei de la iSTYLE sa-mi raspunda. Le-am multumit si le-am urat succes pe viitor, ritmul lor lasa loc mult concurentilor si asta este doar de bine. Regula cu raspuns in 24 de ore sa zicem ca nu a fost incalcata, dar cand vinzi produse premium si mai ales cand vinzi intr-o piata cu multi concurenti, nu te gandesti decat la raspuns in 1-2 ore maxim.